Purchasing/Product Management
Όποιο κι αν είναι το τελικό προϊόν, οι buyers και product managers του τμήματος Αγορών ξέρουν να «στέκονται» δίπλα σε αυτό, άρα και στις ανάγκες όλων των πελατών μας. Είναι το τμήμα αυτό που θα καθορίσει όλη την πορεία του προϊόντος.
M.I.S.
Στο τμήμα M.I.S. έχουμε συνεργάτες που έχουν hobby τους την τεχνολογία και είναι σε θέση να δημιουργήσουν, αναλύσουν και επεκτείνουν τις λειτουργίες των συστημάτων μας. Ενημερώνονται για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στην τεχνολογία και μπορούν να προσαρμόζονται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Εισερχόμενες Κλήσεις
Το κατάστημα …έρχεται σπίτι μας! Η ομάδα Εισερχομένων Κλήσεων φροντίζει να έχουμε πάντα ό,τι πιο καινούργιο κυκλοφορεί στο χώρο τεχνολογίας με ένα τηλεφώνημα.
Logistics
Στις υπερσύγχρονες αποθηκευτικές μας εγκαταστάσεις 22.000τμ, διαχειριζόμαστε τη μεγαλύτερη γκάμα της αγοράς: από τη συγκέντρωση και τον έλεγχο των παραγγελιών, την ετοιμασία των δελτίων αποστολής και τιμολογίων παράδοσης, μέχρι και το μεγαλύτερό μας στοίχημα, την παράδοση των παραγγελιών σε 24 ώρες!
Visual Merchandising
Η ξεχωριστή εικόνα των καταστημάτων μας είναι το αποτέλεσμα της εργασίας του τμήματος Visual. Κάθε κατάστημα Πλαισίου αντανακλά τη σημασία που δίνουμε στην ποιότητα, την εξυπηρέτηση, αλλά και τη διασκέδαση! Από το σχεδιασμό της ιδιαίτερης εμφάνισης του χώρου, μέχρι και την τοποθέτηση του τελευταίου προϊόντος στο ράφι, στόχος είναι η βόλτα στο Πλαίσιο να γίνει μία μοναδική εμπειρία.
Customer Service
Το ένα τηλεφώνημα διαδέχεται το άλλο και τα μέλη του Customer Service απαντούν σε κάθε κλήση με ένα και μοναδικό στόχο: όταν ο πελάτης κατεβάσει το ακουστικό να έχει απάντηση στην ερώτησή του και λύση στο πρόβλημά του. Οι πελάτες βασίζονται στο Customer Service γιατί εκείνο μόνο μπορεί να κατανοήσει τις ανάγκες τους και να τις κάνει πραγματικότητα.
Finance
Όλα τα οικονομικά δεδομένα του Πλαισίου περνάνε από εδώ: από τα παραστατικά των καταστημάτων μέχρι εισπράξεις, πληρωμές, αλλά και κάθε είδους δήλωση για τις φορολογικές αρχές.
eBusiness – Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Πίσω από το Plaisio.gr κρύβεται μια ομάδα από εκλεκτά μέλη που συνδυάζουν το πάθος τους για την τεχνολογία με την επιχειρηματική σκέψη και το ενδιαφέρον τους για ένα καλό αισθητικό αποτέλεσμα. Στόχος μας είναι να εκμεταλλευόμαστε, όλες τις καινούργιες υπηρεσίες που προφέρει το διαδίκτυο απλόχερα, προς όφελος των 100.000 ημερήσιων επισκεπτών μας.
Τηλεφωνικό κέντρο
Τι σημαίνει να εργάζεσαι στο τηλεφωνικό κέντρο; Σημαίνει να κάνεις επάγγελμα την αγαπημένη σου ασχολία… Να μιλάς στο τηλέφωνο όλη μέρα! Είναι ο τροχονόμος των εισερχομένων κλήσεων που αναγνωρίζει και κατευθύνει τις κλήσεις των πελατών όπου κι αν αυτοί επιθυμούν.
Retail Operations
Η ομάδα της Επιθεώρησης βρίσκεται πίσω από την άψογη λειτουργία των καταστημάτων του Πλαισίου. Οργανώνουν, βοηθούν, υποστηρίζουν, ελέγχουν, εκπαιδεύουν. Οι Eπιθεωρητές έχουν την ευθύνη κάθε καταστήματος, αποτελώντας το συνδετικό κρίκο με όλα τα υπόλοιπα τμήματα του Πλαισίου.
Πωλήσεις - Καταστήματα
Ποιο προϊόν σε ενδιαφέρει; Ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου; Οι πωλητές μας όταν ξεκινούν να δουλεύουν, δεν τους σταματάει τίποτα! Ευδιάθετοι, ευφυείς, εργατικοί και άριστοι ακροατές. Υπάρχουν τόσες λέξεις για να τους περιγράψουμε! Και πάντα ψάχνουμε νέους συνεργάτες που θα βοηθήσουν να βρούμε περισσότερες!
Συναρμολόγηση
Η ομάδα συναρμολόγησης είναι το κλειδί της επιτυχίας του Πλαισίου, αφού καθιέρωσε τον πρώτο Build-To-Order υπολογιστή στην Ελλάδα και έκανε το όνομα Πλαίσιο συνώνυμο της τεχνολογικής υπεροχής. Χρειαζόμαστε ανθρώπους φιλόδοξους, εργατικούς και αποδοτικούς που θέλουν να κατασκευάζουν τεχνολογικά ασυναγώνιστους υπολογιστές, στην καλύτερη εγχώρια συναρμολόγηση που υπάρχει!
International Development
Το Πλαίσιο γίνεται «Plesio» και βγαίνει έξω… Το Πλαίσιο στο εξωτερικό είναι ένας κλώνος του Πλαισίου Ελλάδος. Η δυνατή μας παρουσία στα Βαλκάνια αποτελεί το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη της εταιρίας μας, με σταθερά βήματα και οργανωμένες κινήσεις.
Ταμείο
Η δουλειά στο ταμείο δεν έχει να κάνει μόνο με χρηματικά ποσά και συναλλαγές. Είναι πολλά περισσότερα! Οι ταμίες μας με την ευχάριστη διάθεσή τους καλωσορίζουν και αποχαιρετούν τους πελάτες, εξασφαλίζοντας πάντα την ικανοποίησή τους μέσω της άριστης εξυπηρέτησης.
Service Καταστημάτων
4 ώρες. Τόσος είναι ο χρόνος που χρειάζεται ένας τεχνικός στο κατάστημα για να διαγνώσει και να… θεραπεύσει τον αγαπημένο μας Turbo-X …και όχι μόνο! Τα μέλη του Service Καταστημάτων είναι αυθεντίες και μπορούν να επισκευάσουν όλους του υπολογιστές της αγοράς μέσα σε 24 ώρες!
Human Resources
Το ανθρώπινο δυναμικό χτυπάει στην καρδιά του Πλαισίου. Οι συνεργάτες μας γνωρίζουν πολύ καλά ότι το δυναμικό μας αποτελεί την κινητήριο δύναμή μας γι’ αυτό και φροντίζουν τους 1220 συνεργάτες μας, από την εκπαίδευση, την επιβράβευση, μέχρι και τις πιο ανταγωνιστικές παροχές.
Εξωτερικές πωλήσεις – Β2Β
Η ομάδα των εξωτερικών πωλήσεων προσφέρει καθημερινά προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αποκλειστικά σε εταιρικό επίπεδο, με τις στρατηγικές προώθησης και διατήρησης συνεργασιών που ακολουθεί, καθορίζει την εικόνα του Πλαισίου στον επιχειρηματικό κόσμο. Οι εξωτερικοί μας πωλητές δε διακρίνονται μόνο για το ταλέντο τους στην πώληση. Αλλά και για την ικανότητα τους να εξελίσσουν την πρώτη γνωριμία σε συνεργασία ετών.
IT Support
Από τη σωστή λειτουργία και ασφάλεια στην επικοινωνία των δεδομένων της εταιρίας, την άρτια υποστήριξη των χρηστών, την επέκταση και αναβάθμιση των πληροφοριακών συστημάτων μέχρι και τον έλεγχο και επισκευή των υπολογιστών αλλά και των περιφερειακών μηχανημάτων, το τμήμα IT υποστηρίζει όλες τις λειτουργίες του Πλαισίου. Τα μέλη του IT ξεχωρίζουν για τις τεχνικές τους γνώσεις, αλλά και για τις επικοινωνιακές τους ικανότητες.
Marketing
Η ομάδα Marketing χαρακτηρίζεται από δημιουργικότητα, πρωτοβουλία και μια πολύ μεγάλη δόση φαντασίας. Οι «μαρκετίστες» μας προβάλλουν με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα μας και ξέρουν πολύ καλά τι σημαίνει ικανοποιημένος πελάτης.